Idee sanatoasa de mic dejun: mere cu scortisoara si chia!

DSC_8735Draga noastra, rasfoind internetul, am dat peste o reteta de care ne-am indragostit imediat si pe care vrem sa o punem in practica in weekend: mic dejun cu mere, curmale, scortisoara si seminte de chia.

Ne-a placut pentru ca este plin de ingrediente sanatoase, cu proprietati benefice pentru organism. In plus, promite un plus de energie pentru cele care iau startul mai incet intr-o zi de lucru.

Daca esti deja familiarizata cu retetele sanatoase, este foarte posibil sa ai deja in casa aceste ingrediente. Daca nu, da o fuga pana la piata.

Ingrediente pentru doua portii

3 mere fara coaja, curatate si cu mijlocul indepartat
4-5 curmale fara sambure
Jumatate de lingurita de scortisoara
Un praf de nucsoara
2 linguri de seminte de chia

Topping-uri

Nuci crude
Stafide
Merisoare uscate
Seminte de in

Mod de preparare

Se taie marunt unul dintre mele si se pune intr-un recipient etans.

Celelalte se taie in bucati mari care se pun intr-un robot de bucatarie alaturi de curmale, scortisoare si nucsoara. Dupa ce amesteci bine, pune mixul peste primul mar si adauga semintele de chia. Tine la frigider pentru noapte.

A doua zi dimineata pune amestecul in doua vase, adauga topping-urile si mananca alaturi de prietena cea mai buna sau de iubit (daca il convingi ca mancarea sanatoasa poate avea un gust delicios).

Ne-am inspirat de AICI.

Comenteaza cu facebook:

comentarii

Lasă un răspuns