Warning: fopen() has been disabled for security reasons in /home/fwensskl/public_html/wp-includes/pomo/streams.php on line 127

Warning: fopen() has been disabled for security reasons in /home/fwensskl/public_html/wp-includes/pomo/streams.php on line 127

Warning: fopen() has been disabled for security reasons in /home/fwensskl/public_html/wp-includes/pomo/streams.php on line 127

Warning: fopen() has been disabled for security reasons in /home/fwensskl/public_html/wp-includes/functions.php on line 4183

Warning: fread() expects parameter 1 to be resource, null given in /home/fwensskl/public_html/wp-includes/functions.php on line 4186

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, null given in /home/fwensskl/public_html/wp-includes/functions.php on line 4189

Warning: fopen() has been disabled for security reasons in /home/fwensskl/public_html/wp-includes/pomo/streams.php on line 127

Warning: fopen() has been disabled for security reasons in /home/fwensskl/public_html/wp-includes/pomo/streams.php on line 127

Warning: fwrite() has been disabled for security reasons in /home/fwensskl/public_html/wp-includes/class-http.php on line 1062
Acestea sunt cele mai mari greseli pe care le faci la micul dejun! - Fete De 10

Acestea sunt cele mai mari greseli pe care le faci la micul dejun!

media_143945548850503400Micul dejun este una dintre cele mai importante mese ale zilei, insa fiecare din noi il abordeaza in mod diferit.

Un mic dejun de calitate iti influenteaza intreaga zi. Iata care sunt cele mai mari greseli pe care le-ai putea face la micul dejun.

1. Renunti la galbenusurile de ou – Omletele din albus nu sunt cea mai sanatoasa varianta. Se pare ca oul intreg reduce bolile de inima atunci cand este consumat zilnic. In plus, iti scade colesterolul.

2. Renunti la grasimi - Consumul de grasimi nu te ingrasa. Exista anumite tipuri de grasime care iti fac bine. Acestea se gasesc in uleiul de masline, ulei de cocos, unt, avocado, nuci si seminte. Grasimile bune lupta cu inflamatiile din corp si iti ajuta corpul sa functioneze.

3. Te bazezi prea mult pe carbohidrati - Incearca sa renunti la vafe, clatite, paine alba si cereale, mai ales daca acestea contin zahar si faina alba. Iti vor creste nivelul de zahar din sange si ti se va face foame imediat. Consuma un mic dejun care contine proteine si grasimi.

Iata cateva idei bune de mic dejun:

- Iaurt grecesc cu miere, fructe de padure si nuci.

- Paine integrala si doua oua cu legume si unt, ulei de masline sau de cocos.

- Terci de ovaz cu unt de caju, seminte de in, de chia, capsuni, afine, scortisoara si lapte.

- Orice tip de smoothie bogat in proteine.

Comenteaza cu facebook:

comentarii

Leave a Reply