Abdomen plat? Bineinteles! Uite ce trebuie sa mananci pentru silueta pe care ti-o doresti!

landscape_nrm_1421960031-el0806_swim_w4_06Pentru ca luna ianuarie ar trebuie sa fie luna rezolutiilor si luna noilor inceputuri, ne-am gandit ca poate iti doresti sa incepi sa ai un stil de viata mai sanatos. Si nu vorbim despre diete drastice si sport ca in armata. Vorbim despre cateva schimbari mici in alimentatie care iti vor schimba esential aspectul.

Aceste alimente miraculoase contin multe grasimi “bune” (adica grasimi monosaturate), care iti vor da o senzatie de satietate fara sa se stocheze in organismul tau ca grasime. Acest lucru inseamna ca vei simti foamea mai tarziu si nu te vei trezi peste noapte cu kilograme in plus.

Piperul negru - Adauga o jumatate de lingurita meselor tale si vei slabi mai repede. Piperul negru contine o substanta numita piperina care impiedica formarea de noi celule de grasime. In plus, studiile demonstreaza ca alimentele picante accelereaza metabolismul.

Mere – Au componente care nu se digera – fibre si polifenoli – care sustin cresterea bacteriilor bune in sistemul digestiv, ajutandu-te sa slabesti. Poti manca linistita un mar crud de pe zi.

Migdale – Atat timp cat le consumi cu moderatie, sunt excelente pentru tine. Contine fibre si grasimi sanatoase.

Afine, zmeura, capsuni – Nu doar ca sunt pline de antioxidanti, insa contin si foarte multe fibre. In plus, sunt carbohidrati sanatosi, ceea ce inseamna ca organismul tau nu le transforma in zahar si grasime, ci le foloseste pentru energie.

Legume verzi, precum broccoli si sparanghel – Sucurile gastrice au nevoie de mai mult timp pentru a descopune fibrele pe care le ontin. In plus, actioneaza ca o bariera care previne zaharurile sa intre in fluxul sanguin prea repede.

Muguri de pin – Un studiu a descoperit ca jumatate de lingurita de ulei de muguri de pin, echivalentul a o mana de muguri de pin, iti reduce apetitul cu pana la 60%.

Somon - Contine grasimi monosaturate care te ajuta sa slabesti, oferindu-ti o senzatie indelungata de satietate.

Partea cea mai buna este ca toate aceste sunt delicioase, asa ca nu trebuie sa faci eforturi prea mari pentru a le introduce in dieta ta.

Pofta buna si sport la slabit!

Sursa foto: elle.com

Comenteaza cu facebook:

comentarii

Leave a Reply