Vrei sa renunti la carne? Iata ce pasi trebuie sa urmezi!

media_143980598124032000Sylvia a decis sa renunte la consumul de carne in urma unor probleme de sanatate.

Artista si-a diversificat regimul alimentar cu preparate proaspete realizate din fructe, legume si seminte si spune ca a fost una din cele mai bune decizii pe care le-a luat in ultimii ani.

„Nu am mai mancat carne si nici oua de aproape doua luni si sunt foarte mandra de asta. Primele saptamani au fost destul de ciudate pentru ca imi era foame aproape constant. Au fost zile in care ma simteam mai “grea” si mai balonata dupa o portie de somon cu broccoli decat daca as fi mancat o friptura de porc cu cartofi prajiti. In timp, toate s-au reglat, iar corpul meu a acceptat pana la urma noua provocare. Am invatat sa-mi educ corpul, sa-l ascult, am descoperit noi feluri de mancare, am incercat tot felul de retete de salate in cele mai diverse combinatii. Acum blenderul este cel mai bun prieten al meu, la fel si storcatorul de fructe si legume.

·         Sucurile au fost inlocuite cu limonada cu miere si ghimbir sau menta

·         Sarea iodata am inlocuit-o cu sare de Himalaya

·         Zaharul il folosesc doar dimineata la cafea (un cub), zahar brun brut sau melasa.

·         Orezul alb si pastele le-am inlocuit cu cele integrale·         Semintele de tot felul sunt nelipsite din salate, shake-uri, iaurt, supe

·         Dulciurile au fost inlocuite cu fructe proaspete sau uscate

·         Branza o inlocuiesc pe cat posibil cu Tofu afumat

·         Mezelurile pe care le “serveam” cu atata pofta dimineata au disparut complet facand loc bruschetelor cu somon afumat sau cremei de avocado cu verdeturi

·         Mananc multe salate de cruditati, iar humusul este nelipsit din frigider

·         Incet-incet ma specializez pe supe creme

·         Am introdus in alimentatie fulgii de drojdie (importanta sursa de proteine), pudra de spirulina (energizanta, detoxifianta), pudra de shiitake (buna pentru shake-urile de legume sau in supele crema pentru ca are gust de ciuperci).

·         “Rontaielile” consta acum in alune, nuci, migdale, pe care le adaug si in orez sau salate

·         In geanta am in permanenta, pentru cazuri “urgente”, un baton de cereale cu fructe

·         Pentru gatit folosesc ulei de masline presat la rece, ulei de migdale sau ulei de cocos

·         Am descoperi, de asemenea, laptele de cocos si de migdale, de care m-am indragostit

Va spun cu mana pe inima ca nu este nici chiar asa greu. In toata aceasta perioada nu am simtit o nevoie coplesitoare de a manca carne, nici macar atunci cand mergeam la restaurant si vecinul avea in farfurie un muschi de vita suculent si apetisant.

Dupa aceste doua luni ma simt mai “usoara”, disconfortul gastric a disparut complet si pana si ulcerul meu este impacat cu situatia.Abia astept sa gatesc dulciuri raw vegane pe care le-am si gustat si sunt absolut minunate”, a scris artista pe blogul ei.

 

Comenteaza cu facebook:

comentarii

Lasă un răspuns