Roberto Cavalli inspirat de Festivalul Coachella in campania Just Cavalli SS 2015!

641bf872-e64c-43f8-aa2a-ab19d2c75a5fFestivalul Coachella reprezinta in fiecare an o sursa de atractie pentru celebritati, iar mai nou o sursa de inspiratie pentru brand-urile de moda. Organizat in Empire Polo Club, din Indio, California in desertul Colorado, festivalul dateaza din 1999, fiind organizat de Goldenvoice si reuneste artisti din toate zonele: rock, indie, hip-hop si electronic dance, aceste concerte avand loc simultan pe mai multe scene. Festivalul a evoluat de la un simplu concert ce avea loc intr-o singura zi la o desfasurare artistica de amploare ce se desfasoara pe durata a mai multe week-end-uri din luna aprilie, fiind cel mai profitabil eveniment muzical din SUA. De exemplu, anul trecut a reunit aproape 600.000 de oameni si a avut un profit de aproape 80 de milioane de dolari, fiind considerat „Woodstock-ul” zilelor noastre.


832440cb-7211-403a-ac33-b8aa3047e925

Dincolo insa de latura muzicala, festivalul Coachella este un prilej pentru celebritatile internationale de a-si etala cele mai creative tinute ( hippie, rock, girlish sau extravagante) care sunt remarcate de site-urile de moda si indelung comentate de critici si stilisti. Anul acesta, celebritati precum Beyonce, Fergie, Rihanna, Brooklyn Beckham, Chiarra Ferragni, Kate Bosworth, Kendall Jenner, Alessandra Ambrosio si chiar cateva vedete din Romania au participat la Coachella Festival retrasand tendintele vestimentare pentru vara ce va veni!

810bf155-5871-480c-9100-83941de93398

Mereu la curent cu ceea ce este hip si trendy, designerul Roberto Cavalli a folosit festivalul Coachella ca sursa de inspiratie pentru linia young, Just Cavalli (disponibila in magazinul Sport/Couture din Baneasa Shopping City) readucand in centrul atentiei stilul anilor ’70 cu o reinterpretare moderna si actuala. „Peace, love and happiness” este mantra pe care Roberto Cavalli a folosit-o pentru campania de primavara-vara Just Cavalli 2015. Imortalizata de fotograful fotografiate de Michel Comte, Greg Moore, Cuba Tornado Scott si cantareata Soko au fost modelele acestei campanii, ce pune accent pe stilul boho-chic, denimul prespalat, print-urile psihedelice si croielile retro-cool, ce evoca spiritul relaxat si boem indus de muzica.

2da57ea5-5484-4359-a86c-2fe2f803ac7a

Comenteaza cu facebook:

comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *