„Agentia noastra se afla la dispozitia turistilor. Avem si un numar de telefon de urgenta, 0374.106.406, numar disponibil si pe site-ul nostru. Pana in acest moment nu a fost nicio retragere din vacantele deja planificate, insa am primit numeroase intrebari din partea turistilor. La chartere, aproape toate serviciile sunt asigurate – transportul, cazarea, iar multe dintre oferte sunt achizitionate cu demipensiune. De asemenea, noi ne ocupam de transfer si de ghizi, asadar 90% din servicii sunt platite anticipat”, declara Alin Burcea, presedintele Paralela 45.
Serviciile pe care le achizitioneaza in avans turistii includ transportul cu compania Tarom, cazarea, transferul de la aeroport la locul cazarii, masa (de obicei demipensiune sau all inclusive), cat si ghizi turistici. Pe site-ul Paralela 45, turistii romani din Grecia gasesc date de contact ale reprezentantilor si ghizilor locali vorbitori de limba romana, care le pot oferi sprijin in cazul iscarii unor probleme.
In ceea ce priveste aspectul financiar, platile cu cardul se pot efectua oriunde, iar retragerea banilor de la bancomat se poate realiza in deplina siguranta. Cu toate acestea, este recomandat ca turistii sa aiba asupra lor si bani cash pentru serviciile suplimentare – o medie de 100 de euro pe zi pentru familiile formate din trei-patru persoane. In cazul unor situatii dificile, agentia Paralela 45 ofera sprijin din punct de vedere financiar pentru turistii din Grecia, cu recuperarea banilor in Romania. In plus, premierul Greciei, Alexis Tsipras, a declarat ca accepta conditiile UE, iar in luna iulie vor avea loc negocieri care sa conduca la o solutie.
Paralela 45 are 10 zboruri charter pe destinatia Grecia. Plecand din Bucuresti si din Cluj, zborurile au destinatii precum Creta, Rodos, Zakynthos, Kos, Santorini si Mykonos. Aceste 10 operari insumeaza aproximativ 25,000 de turisti, la care se adauga circa 8,000 de turisti care aleg sa mearga cu masina personala.