Dupa ce a intrat pe piata din Romania, Jimmy Key a deschis primul magazin in ParkLake Shopping Center din Bucuresti. Jimmy Key intentioneaza sa deschida zece magazine in Romania, conform strategiei sale de extindere.
Jimmy Key a deschis primul magazin din Romania, in ParkLake Shopping Center, ca parte a strategiei sale globale. Ambasadorul Özgür Kıvanç Altan, Elvan Ünlütürk, presedintele consiliului de administratie al Jimmy Key, consilierul comercial Naci Akdoğan, coordonatorul pentru Romania al Fundatiei Maarif, Alpaslan Ates, secretarul general al TİAD, Barbaros Yıkar, precum si numerosi invitati au participat la evenimentul de deschidere de la ParkLake Shopping Center.
Elvan Ünlütürk, presedintele consiliului de administratie al Jimmy Key, cu o experienta de peste 30 de ani in domeniul produselor textile dedicate femeilor, a declarat: „Jimmy Key este un brand turcesc de imbracaminte pentru femei, fondat in 1997. Este un brand care te face sa simti textura confortabila si moale a materialelor deosebit de relaxante, care sunt folosite in realizarea produselor de imbracaminte pentru femei. Suntem incantati sa aducem pe piata din Romania stilul unic si spiritul vestimentar specifice Jimmy Key, ceea ce face parte din strategia noastra de crestere globala. In august am deschis primul magazin din Bucuresti, in ParkLake Shopping Center. Acest pas este o etapa foarte importanta pentru brand-ul nostru si o dovada a succesului nostru.”
„Prin Colectia Primavara-Vara 2023, Jimmy Key reflecta caldura si energia Marii Egee in magazinele din Romania. Jimmy Key combina culorile vibrante ale elementelor naturale impreuna cu forme originale. In acest sezon, ne-am propus sa reflectam armonia atemporala a universului marin si mixul de alb-albastru sa il asociem elegantei cotidiene, integrand detaliile decupate Trend. Piesele colorate asociate cu spiritul boem urban sunt un stil accesibil tuturor femeilor” a adaugat Elvan Ünlütürk.
Ünlütürk a subliniat, de asemenea, ca Jimmy Key a devenit un brand bine cunoscut in Turcia cu cele 61 de magazine independente. Mai mult decat atat, Jimmy Key planuieste sa deschida 10 magazine in Romania, conform strategiei sale globale. Brand-ul isi propune sa se impuna ca lider in domeniul modei in regiune.
Despre Jimmy Key: Fondat in Izmir in 1997, Jimmy Key se afirma in lumea modei cu 61 de magazine concept si magazinul de comert electronic jimmykey.com. Colectiile redau un stil de viata urban si modern, iar detaliile chic & boho ofera un stil unic. Brand-ul se adreseaza consumatorilor care pretuiesc confortul si stilul, care se regasesc in piesele atemporale, materialele naturale, modelele comode si mixurile de culori originale. Creand colectii de inalta calitate prin adaptarea creativa a tendintelor actuale la identitatea marcii, Jimmy Key aduce ceva cu adevarat nou clientilor sai, pregatind o tema noua in fiecare luna, cu ajutorul capacitatilor sale interne de productie. Pentru Jimmy Key, abordarea sustenabila a modei este in fruntea principiilor retail-ului. Prin aceasta abordare, brand-ul protejeaza mediul, se bazeaza pe un consum mai mic de apa si energie si respecta oamenii si natura in procesele sale de productie.