Bread & Spices dorește să le ofere clienților posibilitatea de a gusta cât mai multe preparate prin intermediul unei promoții inedite, și anume Campania “Le Pain Quotidien”, care are în prim plan pâinea excelentă, dar și preparatele din meniul à la carte.
Campania se desfășoară în perioada 1 Octombrie – 1 Noiembrie, iar promoția este foarte simplă: clienții Bread & Spices care achiziționează o pâine vor beneficia de reducere echivalentă cu prețul pâinii pentru o comandă de lunch sau breakfast la Bread & Spices. De exemplu, în urma achiziționării unei baghete de 4,5 lei și o pâine pave de 7 lei (total 11,5 lei), clientul va putea să comande orice din meniul à la carte, cu o reducere echivalentă produselor de boulangerie, și anume 11,5 lei din exemplul anterior.
“Ne dorim să învătăm clienții să facă diferența dintre o pâine pungă și una naturală, cu maia. La Bread & Spices avem o varietate mare de produse de brutărie, astfel încât venim în întâmpinarea necesităților fiecărui tip de regim alimentar. Noi facem pâinea din pasiune pentru bine și bun, astfel că și noaptea, când clienții dorm, brutarii de la Bread & Spices frământă aluatul cu multă grijă.
Prin campania a cărui nume sugestiv spune că pâinea este un aliment consumat zilnic, venim în întâmpinarea oricărui gourmet, fie deja client Bread & Spices, fie a unuia curios să încerce produsele noastre, datorită promoției pe care o desfășurăm la începutul toamnei” declară Mihaela Gurău – PR Bread & Spices.