Pepsi a scos distracția la lumina si ia la purtare la Electric Castle

PepsiPepsi® Romania, partener Electric Castle la cea de-a treia ediție a festivalului, a oferit fanilor prezenți la eveniment o serie de experiențe originale, concepute în cadrul campaniei globale Pepsi Challenge.

Sambata, 27 iunie, Pepsi a realizat prima filmare Ultra HD din satelit, în prima zi însorita a festivalului. Filmarea din spațiu a avut în prim plan doua personaje uriase, îmbracate în costume tradiționale romanesti si conectate prin simbolul international al pacii. Peste 200 de oameni au manevrat 4.000 de metri patrati de panze în culorile nationale si au compus mesajul tarii noastre atunci cand Urthecast – primul sistem video full-color Ultra High-Definition din lume, situat la bordul Stației Spațiale Internaționale – a trecut pe deasupra Romaniei, la ora locala 13.20.

Pentru a fi vizibila din spatiu, coregrafia care a compus cele doua personaje îmbracate în ie si palarie s-a desfasurat pe o suprafata de 50×100 m, pe stadionul din zona festivalului. Cei peste 200 de participanți au avut la dispoziție mai puțin de un minut pentru desfasurarea coregrafiei complete, acesta fiind timpul maxim în care poziția satelitului permitea filmarea mesajului. Secventa autentic romaneasca va fi inclusa într-un scurtmetraj global realizat de Pepsi, care va avea premiera internaționala în aceasta toamna.

 

„A fost o desfasurare impresionanta de forte, iar vremea ne-a ajutat sa avem vizibilitate foarte buna din satelit, un aspect esențial în acest proiect. Cele doua personaje tradiționale reproduse la scara uriasa vor aparea alaturi de consumatori într-un film de  scurtmetraj foarte special, a carui premiera o asteptam cu nerabdare toamna aceasta. Suntem extrem de mandri ca Romania face parte dintr-un proiect global de o asemenea anvergura, prin care Pepsi provoaca limitele marketingului si aduce împreuna tehnologia, cinematografia si consumatorii din toata lumea”, a declarat Adriana Nestoriuc, Associate Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices PepsiCo Romania.

Pepsi a scos distracția la lumina în timpul festivalului

Pe parcursul celor patru zile de festival, cei care au fost surprinsi consumand un produs Pepsi au primit cadou o lanterna originala, o soluție de iluminat ingenioasa, compusa dintr-un LED integrat în design-ul sticlei de Pepsi. Lanternele au devenit un accesoriu must-have în timpul festivalului, în special pentru cei cazați în zona de camping.

De asemenea, toți cei care au vizitat punctele de activare Pepsi la eveniment au avut ocazia sa afle, cu ajutorul unui kit special de activare, care este gustul de cola pe care îl prefera.

Comenteaza cu facebook:

comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *