Pe parcursul a doua luni de zile, produsele Paul cu ciocolata care se vor bucura de intreaga atentie sunt: croissant au chocolat, pain au chocolat, gourmandise, éclair, macaron, brioche chocolat, Viennoise chocolat, Gaufre chocolat, Millefeuille, Tartelettes, Moelleux, Entremets (torturi cu ciocolata), ciocolata calda si frappe macaron cu ciocolata.
„Ciocolata este unul dintre cele mai rafinate si ravnite produse de catre cei mari si mici deopotriva. Prin Festival du Chocolat ne propunem sa celebram acest desert, oferindu-le clientilor nostri produse cu ciocolata in cele mai diverse forme, care transmit acel „art de vivre” frantuzesc, caracteristic brutariilor Paul. De asemenea, in cadrul campaniei Festival du Chocolat speram ca tot mai multi consumatori sa incerce produsele Paul si sa se convinga de calitatea lor. Ii vom intampina cu oferte speciale, valabile pentru intreaga colectie de produse cu ciocolata”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Paul Romania.
Pe perioada campaniei, consumatorii beneficiaza de 20% reducere la achizitia oricarui produs cu ciocolata dupa doua vizite, pana la sfarsitul lunii iunie. Oferta va fi disponibila atat in locatiile mari din Bucuresti si Ploiesti, cat si in cele de tip chariot.
Mai multe informatii despre Festival du Chocolat si produsele de la Paul gasiti pe pagina de Facebook a Paul Romania, in colectia de bunatati, si pe pagina de Instagram.