Cu toate ca preturile nu se adreseaza unui consumator mediu, prin prisma notorietatii de care se bucura brandul Valentino in randul femeilor din Romania, gentile producatorului italian domina topul vanzarilor din aceasta categorie a magazinului SOLE Luxury Boutique. Pe loc secund in preferintele romancelor se pozitioneaza gentile Chloe si Gucci.
„Aceste branduri de genti sunt agreate de fashion icons din intreaga lume si au devenit unele dintre cele mai ravnite de catre femeile care isi doresc sa fie permanent in pas cu moda”, a declarat Angela Ţiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle a Sole.
Astfel, printre cele mai ravnite genti Valentino se numara modele cu preturi situate intre 3.899 lei si 10.00 lei, cele mai multe comenzi fiind reprezentante de gentile de umar de dimensiuni mici, precum Rockdust cross body bag, un accesoriu practic, cu o latime de numai 19 cm.
Tot din gama producatorilor italieni se remarca si gentile Gucci, ale caror produse flateaza feminitatea si frumusetea femeii nu doar prin calitatea superioara, dar si prin detaliile aplicate pe genti, precum tintele metalice in stil rock.
Nu in ultimul rand, SOLE anunta si cresterea popularitatii brandului Chloe, un producator exclusivist, ale caror genti se situeaza pe locul trei in topul preferintelor romancelor. Cu modele cochete, usor romantice, gentile Chloe se adreseaza femeilor boeme, care pun pret pe eleganta, feminitate si care doresc sa imprumute o mica parte din stilul caracteristic lui Jackie Kennedy sau Grace Kelly, doua dintre sustinatoarele brandului Chloe in anii 50.
În ceea ce priveste coloristica accesoriilor, doamnele si domnisoarele prefera nuantele clasice, atemporale, precum negrul sau tonurile pale care pot fi usor accesorizate tinutelor de zi cu zi. Pe de alta parte, romancele care nu opteaza pentru culori impunatoare, aleg sa impresioneze prin genti cu forme moderne, precum celebrele „Tote bags”, potrivite atat tinutelor casual, cat si celor office.
Cea mai scumpa geanta cumparata dintr-un magazin SOLE
Potrivit reprezentantei companiei, cea mai scumpa achizitie de astfel de produse dintr-un magazin SOLE a fost in locatia din Iulius Mall Cluj Napoca.
„Achizitia a fost facuta in urma cu cateva saptamani de catre un domn care si-a dorit si o impachetare premium, asa cum poate fi ceruta atat in magazinele noastre, cat si pe shop-ul online. Acesta a cumparat o geanta Valentino in valoare de 10.000 de lei pentru a o oferi cadou”, a declarat Angela Ţiboc.