Introdusa in 1860, sapca cu logo a avut ca scop identificarea si diferentierea echipelor de baseball. De exemplu, L.A. este simbolul echipei Los Angeles Dodgers, N.Y. al echipei New York Yankees, B al echipei Brooklyn Dodgers, iar A al Atlanta Baves, iar lista poate continua, fiind 59 de echipe de baseball acreditate in liga de baseball. Purtate deopotriva de jucatori si de fanii lor de pe stadion, acest item vestimentar i-a cucerit mai intai pe barbatii pasionati de sport, apoi pe iubitele lor. Unul dintre exemple ar putea fi JayZ (mare colectionar de sepci New Era) si Beyonce care nu s-a sfiit sa imprumute una dintre sepcile sotului ei si sa o poarte in videoclipuri sau in sedinte foto.
Curentul s-a propagate cu repeziciune si in randul top-modelelor internationale din noua generatie (Cara Delevingne, Jourdan Dunn, Dree Hemingway), dar si al celebritatilor locale, precum Inna, Delia, Elena Gheorghe, Antonia, Andra, Loredana, Nicole Cherry, Catalina Grama sau Dana Rogoz. Nu de putine ori, acestea afiseaza pe conturile de Facebook sau Instragram look-uri eclectice, in care combina piese vestimentare sporty-chic cu sepci cu logo New Era (disponibile in Romania, in magazinul VGeneration).