P&G colaboreaza cu designerul Alexandru Nimurad in campania “Increzatoare din cap pana-n picioare”

11072797_845639578849926_7495862916424601739_nProcter &Gamble Romania lanseaza in luna mai campania “Increzatoare din cap pana-n picioare”, prin care doreste sa incurajeze femeile sa se bucure de frumusetea lor. Impreuna cu talentatul designer Alexandru Nimurad, P&G a creat pentru aceasta campanie o serie de tricouri statement, cu mesaje personalizate, care incurajeaza femeile sa poarte cu mandrie cel mai frumos accesoriu – increderea in sine.

Campania se va desfasura in perioada 20 mai – 31 iulie in toate hypermarketurile Cora din Romania, care devin Zona de Incredere, pe intreaga perioada a campaniei. Astfel, pentru orice achizitie de produse selectate, cu o valoare totala de 29 RON, clientii vor primi automat un produs P&G cadou. Pentru achizitiile care depasesc 55 RON, fiecare client va primi cadou un tricou semnat de designerul Alexandru Nimurad.

Brandurile P&G incluse in campanie fac parte din gama de ingrijire personala:

· Ingrijire feminina: Always Night si Always SuperPlus
· Ingrijirea parului: Head & Shoulders, Pantene, Wellaton, Wellaflex
· Ingrijire orala: Oral-B Power, Blend-A-Med Clinic Line, Blend-A-Med 3D White Luxe
· Frumusete: Venus Systems

Astfel, sub sloganul “Increzatoare din cap pana-n picioare”, P&G incurajeaza clientii sa incerce produsele sale de beauty, care ofera performante superioare si asigura de la prima utilizare rezultate suprinzatoare, oferind mai multa incredere femeilor din Romania.

Alexandru Nimurad este designerul roman realizator al proiectului “Untamed Skin – The Romanian Blouse”, proiect castigator a trei premii Special Mention in cadrul festivalului London Fashion Week 2015, pentru categoriile Best Designer, Best Exhibition, Best Curator.

Pe parcursul campaniei, vor fi oferite 5000 de produse P&G si 5000 de tricouri de designer.

Comenteaza cu facebook:

comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *