Cinci obiceiuri care cauzeaza dureri de spate si cum le poti elimina! Fii foarte atenta!

??????????????????????????????????????????????????????????????Durerile de spate trimit mai multi pacienti la medic decat raceala si gripa. Ele pot aparea la persoane de orice varsta, dar sunt mai frecvente in randul adultilor cu varste in 35 si 55 de ani.

Netratate, durerile de spate pot cauza multe alte afectiuni, mai ales daca sunt asociate si cu alte simptome, precum: incontinenta urinara, amorteala in jurul organelor genitale,  temperatura ridicata a corpului. Exista multe cauze posibile ale durerilor de spate, ceea ce inseamna ca exista si mai multe solutii non-invazive. Cea mai buna metoda de a preveni durerile de spate este sa acordam atentie activitatilor de zi cu zi si sa eliminam acele obiceiuri care pot cauza afectiuni. Specialistii magazinului online http://www.saltele-online.ro au intocmit o lista cu 5 dintre cele mai frecvente cauze ale durerilor de spate

  1. Statul pe scaun pentru perioade mai mari de timp poate provoca dureri de spate ori poate agrava o problema a coloanei deja existenta. Principalul motiv pentru care se intampla acest lucru este ca o postura statica sporeste stresul din umeri, spate, brate si picioare si pune presiune pe discurile spinale si pe muschii spatelui. Pentru a evita aparitia durerilor de spate este indicat sa ne luam pauze dese de stretching pentru a ne intinde muschii. De asemenea, un scaun ergonomic este extrem de eficace pentru a ne oferi o pozitie confortabila.
  2. Sedentarismul cauzeaza suferinta multor milioane de oameni din intreaga lume, iar cercetarile arata ca 40% dintre cei care au dureri de spate renunta definitv sa fie activi, ceea ce intarzie vindecarea sau chiar inrautateste starea de sanatate. Activitatea fizica este esentiala si cu mult mai ieftina in comparatie cu tratamentele necesare ameliorarii durerilor Astfel, 20-30 de minute de exercitii fizice facute in casa, in parc si chiar la birou ne pot ajuta sa prevenim durerile de spate si chiar sa amelioram o afectiune deja existenta.
  3. Geanta de umar, ghiozdanul prea incarcat, munca ce necesita un efort prea mare, toate acestea cauzeaza probleme la nivelul coloanei. Sfatul medicilor este ca bagajul pe care il ai de transportat dintr-un loc in altul sa nu depaseasca 5% din greutatea corpului nostru. Poti opta si pentru impartirea bagajului in 2 genti, cate una pentru fiecare mana, pentru a crea un echilibru si a mentine coloana dreapta.
  4. Salteaua pe care dormim joaca un rol crucial in prevenirea durerilor de spate. Cei mai multi dintre noi uitam sa luam in considerare schimbarea acesteia, nu suntem atenti la schimbarea caracteristicilor acesteia, lucruri care provoaca mult rau in timp. In acest sens, specialistii magazinului saltele-online.ro recomanda saltelele cu un suport ferm, nici prea moale, nici prea tare, care elimina presiunea si asigura confort crescut. O saltea buna trebuie sa mentina sau chiar sa imbunatateasca starea de sanatate si sa asigure un somn profund si linistit.
  5. Factorii psihologici si emotionali provoca un anumit tip de modificare fizica, caz in care durerea nu este atribuita unor factori mecanici sau fizici, ci de un cumul de sentimente si emotii, intre care furia, disciplina excesiva, critica indreptata catre sine. Se creeaza in acest fel o tensiune inconstienta care determina schimbari la nivelul sistemului nervos, se reduce fluxul sanguin la nivelul tesuturilor moi, inclusiv muschi, tendoane, ligamente, nervi si spate. Astfel, putem experimente tensiuni musculare, spasme ori dureri de spate. Pentru a preveni acest fapt, activitatea fizica, mentinerea unei stari de buna-dispozitie, organizarea care sa nu fie in exces sunt cateva dintre solutiile specialistilor.

 

Comenteaza cu facebook:

comentarii

Lasă un răspuns