Ai probleme cu rotula de la genunchi? Iata ce sport iti recomanda Kinga Sebestyen!

Knee runner injuryAntrenoarea de fitness Kinga Sebestyen sustine ca sportul ar trebui sa faca parte din rutina noastra zilnica, chiar si in conditiile in care ne confruntam cu probleme ale articulatiilor. Miscarea, sub diverse forme, este indicata in cazul tuturor, inclusiv a celor care au probleme cu rotula de la genunchi.

“Este o problema intalnita frecvent la adolescentele cu varsta cuprinsa intre 12 si 18 ani din cauza modificarilor hormonale si fizice. Rotula poate avea de suferit daca reiei antrenamentul abrupt dupa o lunga perioada de pauza sau daca ai acumulat multe kilograme in plus. Ajungi sa te confrunti cu dureri, cu blocajul genunchiului, auzi chiar scartaituri si constati ca se umfla articulatiile genunchiului.

Kinga Sebestyen 23

In aceste cazuri, recomand sa nu intrerupeti miscarea la sala, dar sa aveti grija sa va protejati genunchii cu o fasa elastica. Puteti face Kangoo Jumps la o intensitate mai mica, la nivelul A, mai exact fara sarituri. Pastram ghetele la nivelul solului si folosim doar flexibilitatea arcurilor.

Ca si antrenor de Kangoo Jumps trebuie sa fiu atenta ca, in functie de greutatea celui care vine la sala sa reglez arcurile ghetelor. Este important sa respectam antrenamentele de incarlzire, sa urmam partea principala la un nivel domol si sa facem apoi stretching.
Ghetele Kangoo Jumps sunt bune pentru toata lumea, indiferent de varsta si de problemele de sanatate pe care le-am putea avea. Se regleaza in functie de cazul fiecaruia, iar antrenamentul este adaptabil tuturor. Sa nu uitam totusi ca ghetele Kangoo Jumps au fost invetate la inceput in scop medical pentru recuperarea pacientilor dupa accidente si operatii. Prin urmare, la baza, acestea au actiune terapeutica. Trebuie doar sa fie folosite corect, sub supravegherea unui instructor in cazul in care avem probleme de sanatate”, declara Kinga Sebestyen.

Comenteaza cu facebook:

comentarii

Leave a Reply