”La Elit nu se schimbă nimic! Doar eticheta!”

Elit - Salam

Pentru Elit, una dintre cele mai importante companii producătoare de mezeluri din România, cu o experiență de peste 16 ani în acest domeniu, 2019 a însemnat în primul rând repoziționarea ca brand.

„Odată cu integrarea noastră în grupul Smithfield România, ne-am dorit să venim și mai aproape de consumatorul final, de așteptările acestuia. Începând cu selecția materiei prime, procesul de producție, testarea și calibrarea gustului și în final ambalarea produselor, Elit oferă românilor o experiență clară și consistentă despre rețete cu tradiție și produse inovatoare. Ne-am poziționat de la început ca ambasadori ai experienței în industria mezelurilor, cu scopul de a aduce un plus de valoare și gust. Ne dorim ca produsele noastre să îi aducă împreună la masă pe toți membrii familiei și să creeze amintiri memorabile”, a afirmat Voicu Vuscan, administrator Elit Cugir.

Elit și-a obișnuit clienții cu gustul desăvârșit, fie că este vorba de produse din categoria specialități, salamuri, afumături, cremvuști sau cârnați. De aceea, prin intermediul campaniei de marketing și comunicare lansate, compania a transmis că ”La Elit nu se schimbă nimic! Doar eticheta”. Produsele Elit își păstrează același gust desăvârșit, dar începând cu acest an, sunt prezentate clienților cu o nouă imagine, logo și etichete noi, urmare a unui proces complex de rebranding care și-a propus să alinieze modul de prezentare la cele mai noi tendințe în design de ambalaj.

În luna aprilie, au fost lansate două spoturi publicitare pe cele mai urmărite canale TV și trei spoturi radio cu difuzare locală și națională, pentru a păstra în atenția publicului și a transmite într-o notă umoristică faptul că echipa Elit își cunoaște foarte bine meseria și nu va face niciodată rabat la calitate, și nici nu este dispusă să strice rețetele cu gust desăvârșit. Campania TV a fost reluată în luna octombrie, cu alte spin-off-uri ale reclamelor inițiale, cu accent pe produse specifice din gama Elit. Binecunoscutul Chef Foa a intrat în joc cu mult umor, a venit cu idei ”fresh” de a schimba rețetele … iar echipa Elit l-a urmărit cu atenție, la propriu și la figurat! Ce a urmat puteți vedea în clipurile publicitare, gândite ca un serial, în care se dezbat cu umor de la cauzele BREXIT-ului la perfecțiunea gustului (https://www.youtube.com/channel/UC5XQjeLjv8iWGLM-NSReCCA), dar și pe cele mai cunoscute și utilizate rețele de socializare, unde clienții Elit pot afla ultimele noutăți legate de produse, pot învăța rețete rapide și se pot înscrie la concursuri lunare: Facebook (Elit), Instagram (elit.mezeluri) și Youtube (Elit Mezeluri cu Gust Desăvârșit).

În 2019, Elit a crescut capacitățile pentru producția de „crud-uscat” și a dublat volumul de vânzări în această categorie. Au fost promovate noi produse, cum ar fi cârnații de casă „Plin de carne”, care rămân în continuare lideri de piață în categoria cârnați premium, tradiționali și cremvuștii Berlinki, distribuiți de Elit, iar pentru sărbători sunt pregătite campanii in store pentru toate gamele de produse.

„Prin campia de marcom lansată în 2019, ne propunem să punem Elit pe harta brandurilor românești într-un mod de prezentare actual, dar care își păstrează bunul gust desăvârșit! Elit este un brand îndrăzneț, conversațional și amical, susținător al felului de a spune și face lucruri românești, de calitate. Elit este despre oameni, despre profesioniști în industria alimentară și despre produse bune, cu gust desăvârșit”, a concluzionat Voicu Vuscan.

Campania de rebranding lansată de Elit în 2019 a însemnat o investiție importantă și va continua pe viitor și cu alte proiecte în zona de marketing și comunicare. Compania este inclusă in Topul primelor 10 firme din județul Alba, realizat de Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Alba.

 

Comenteaza cu facebook:

comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *